, E-Ticarete ilişkin elementlerin neler olduğunu bilme ve yönetebilme, dijital medya planlaması yapabilme

Eğitimcilerin Niteliği: Muhasebe ve Finansman alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları / fakülte mezunları öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.
Eğitimin Amaç ve Kazanımı: Dijital Pazarlama Eğitimi (Harmanlanmış Öğrenme) kursunu bitiren işletmenin; dijital pazarlamanın temelleri, internet sitesi yönetimi, sosyal medya yönetimi, görsel üretimi ve yönetimi hakkında bilgi sahibi olması sağlanması hedeflenmektedir.
Ayrıca mobil pazarlama stratejileri geliştirebilmesi, dijital pazarlamada güncel stratejileri takip edebilmesi, E-Ticarete ilişkin elementlerin neler olduğunu bilmesi ve yönetebilmesi, dijital medya planlaması yapabilmesi, dijital pazarlamada güncel stratejileri açıklaması, mobil pazarlama stratejilerini tanımlaması kazanım olarak elde edilmesi sağlanacaktır. E-Posta pazarlama tasarımını uygulaması, halkla ilişkilerde temel yaklaşımlar ile dijitalde itibar yönetimini açıklaması, yasal düzenlemeleri bilmesi, amaçlanmaktadır.
Konular | Süre
(Ders Saati) |
Eğitim Şekli |
1. Dijital Pazarlamanın Temelleri | 6 | Yüz yüze |
2. İnternet Sitesi Yönetimi | 3 | Yüz yüze |
3. Sosyal Medya Yönetimi | 6 | Yüz yüze |
4. Görsel Üretimi ve Yönetimi | 3 | Yüz yüze |
5. E-Ticaret | 5 | Yüz yüze |
6. Arama Motoru Pazarlaması | 6 | Yüz yüze |
7. Dijital Medya Planlama | 3 | Yüz yüze |
8. Dijital Pazarlamada Güncel stratejiler | 2 | Uzaktan |
9. Mobil Pazarlama | 2 | Uzaktan |
10. E-Posta Pazarlama | 1 | Uzaktan |
11. Halkla ilişkilerde temel yaklaşımlar ve Dijitalde İtibar Yönetimi | 2 | Uzaktan |
12. Yasal Düzenlemeler | 1 | Uzaktan |
TOPLAM | 40 |