• Süre 40 hour
  • Dersler 8
  • Skill level beginner
  • Quizzes 0
  • Pass parcentages 80
  • Certificate Yes
  • User Avatar

    Feray ATALAY

  • Kategori:

    Bilişim & Halkla İlişkiler & İktisat

Ücretsiz
  • 0 Kayıtlı öğrenciler
  • Türkçe

, E-Ticarete ilişkin elementlerin neler olduğunu bilme ve yönetebilme, dijital medya planlaması yapabilme

Dijital Pazarlama ( E-Ticaret)

Eğitimcilerin Niteliği: Muhasebe ve Finansman alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programları / fakülte mezunları öğretmen/eğitimci olarak görevlendirilir.

Eğitimin Amaç ve Kazanımı:  Dijital Pazarlama Eğitimi (Harmanlanmış Öğrenme) kursunu bitiren işletmenin; dijital pazarlamanın temelleri, internet sitesi yönetimi, sosyal medya yönetimi, görsel üretimi ve yönetimi hakkında bilgi sahibi olması sağlanması hedeflenmektedir.

Ayrıca mobil pazarlama stratejileri geliştirebilmesi, dijital pazarlamada güncel stratejileri takip edebilmesi, E-Ticarete ilişkin elementlerin neler olduğunu bilmesi ve yönetebilmesi, dijital medya planlaması yapabilmesi, dijital pazarlamada güncel stratejileri açıklaması, mobil pazarlama stratejilerini tanımlaması kazanım olarak elde edilmesi sağlanacaktır. E-Posta pazarlama tasarımını uygulaması, halkla ilişkilerde temel yaklaşımlar ile dijitalde itibar yönetimini açıklaması, yasal düzenlemeleri bilmesi, amaçlanmaktadır.

 

Konular Süre

(Ders Saati)

Eğitim Şekli
1. Dijital Pazarlamanın Temelleri 6 Yüz yüze
2. İnternet Sitesi Yönetimi 3 Yüz yüze
3. Sosyal Medya Yönetimi 6 Yüz yüze
4. Görsel Üretimi ve Yönetimi 3 Yüz yüze
5. E-Ticaret 5 Yüz yüze
6. Arama Motoru Pazarlaması 6 Yüz yüze
7. Dijital Medya Planlama 3 Yüz yüze
8. Dijital Pazarlamada Güncel stratejiler 2 Uzaktan
9. Mobil Pazarlama 2 Uzaktan
10. E-Posta Pazarlama 1 Uzaktan
11. Halkla ilişkilerde temel yaklaşımlar ve Dijitalde İtibar Yönetimi 2 Uzaktan
12. Yasal Düzenlemeler 1 Uzaktan
TOPLAM  40  

0 Reviews

Write a Review

Main Content